برند های سیگار

مدل‌های معروف سیگار مارلبرو

مدل‌های معروف سیگار مارلبرو

مارلبرو یکی از برندهای مشهور و قدرتمند سیگار در سراسر جهان است. این برند در دهه ۱۹۲۰ توسط شرکت Philip Morris International  تأسیس شد و با تبلیغات خلاقانه خود، به یکی از محبوب‌ترین برندهای سیگار در جهان تبدیل شد. در ادامه به بررسی مدل‌های معروف سیگار مارلبرو می‌پردازیم:

سیگار مارلبرو

مارلبرو قرمز compact یک مدل بسیار جذاب از سری معروف مارلبروهای قرمز. این سیگار با طعم مدل معروف Flavor Code ارائه می‌شود و فیلتر آن برخلاف دیگر سیگارهای قرمز مارلبرو سفید می‌باشد. این سیگار دو ویژگی عالی دارد:

  • قیمت عالی نسبت به کیفیت
  • طعم عالی flavor code

این سیگار با این دو ویژگی در ایران بسیار محبوب شده و شما می‌توانید این سیگار خوش قیمت و با کیفیت را از فروشگاه هشت‌سیگار تهیه نمایید.

سیگار مارلبرو

مارلبرو ادج پرایم یکی از سیگارهای سبک و با کیفیت مارلبرو که خیلی‌ها برای ترک سیگار از این سیگار استفاده می‌کنند. به علت داشتن نیکوتین و قطران پایین درصد اعتیاد را پایین می‌آورد و شما می‌توانید برای ترک سیگار از این مدل استفاده کنید. این سیگار سایز اسلیم می‌باشد و بسته بندی زیبا و جذابی دارد. شما می‌توانید این سیگار را نیز از فروشگاه هشت‌سیگار تهیه نمایید و ما در سریع‌ترین زمان ممکن این محصول را به دست شما عزیزان می‌رسانیم.

سیگار مارلبرو

مارلبرو گلد تاچ نیز یکی محبوب‌ترین سیگارهای مارلبرو در ایران می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد. این سیگار با کیفیت طعم خاصی دارد به همین دلیل گروهی از افراد آن را می‌پسندن و گروهی دیگر شاید آنچنان از طعم آن لذت نبرند. مقدار نیکوتین و قطران در این سیگار متوسط می‌باشد و برای مصرف بالا مشکلی ندارد. همچنین این سیگار بسته‌بندی جذابی دارد و از قابلیت smart seal نیز بهره‌مند می‌باشد. این سیگار همانند دو سیگار قبل در فروشگاه هشت‌سیگار موجود است.

سیگار مارلبرو

مارلبرو شافل رندوم یک سیگار بسیار جالب و یک هدیه عالی. در هر بسته از این سیگار که از فروشگاه تهیه می‌کنید 5 طعم مختلف و جدید وجود دارد. یعنی اگر شما یک پاکت از این سیگار را تهیه کنید ممکن است طعم‌های انبه، انگور، سیب، آلبالو و هندوانه در آن باشد و یک پاکت دیگر 5 طعم متفاوت و جدید در آن موجود باشد. سیگار مارلبرو شافل عرب در فروشگاه هشت سیگار موجود می‌باشد.

سیگار مارلبرو

مارلبرو ادج هندوانه sunset یک مدل معروف و محبوب در سایز اسلیم می‌باشد. این سیگار دارای دو پاور طعم هندوانه و یخ می‌باشد که می‌توانید هرکدام را دوست داشتید بترکانید و لذت ببرید. این سیگار بسته‌بندی ساده و جذابی دارد و مقدار نیکتوین قطران ملایمی نیز ارائه می‌کند.

سیگار مارلبرو

مارلبرو پرمیوم بلک ارمنی یک سیگار با کیفیت سفارش ارمنستان می‌باشد. سیگارهای ارمنی بسیار با کیفیت ساخته می‌شوند چرا که ارمنستان یک کشور توریستی می‌باشد. این سیگار نسبت به مدل اروپایی بسیار ارزان‌تر می‌باشد اما از نظر کیفیتی دست کمی از آن ندارد.

در نهایت، مارلبرو با طراحی‌های خلاقانه، بازاریابی قوی و محصولات متنوع خود، به یکی از برندهای پرطرفدار سیگار در جهان تبدیل شده است. شما می‌توانید محصولات مختلف مارلبرو را از سایت هشت‌سیگار تهیه نمایید و ما در سریع‌ترین زمان ممکن این سیگارها را با بهترین کیفیت برای شما ارسال می‌کنیم.

برای مشاهده تمام محصولات مارلبرو در فروشگاه هشت‌سیگار روی کلمه مارلبرو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *