برند های سیگار

وینستون پرفروش‌ترین سیگار ایران

وینستون پرفروش‌ترین سیگار ایران

وینستون پرفروش‌ترین سیگار ایران. وینستون یک برند سیگار آمریکایی است و مالکیت آن برای شرکت IGT Brands می‌باشد. شرکت‌های فرعی وینستون Imperial tobacco در ایالات متحده آمریکا و Japan tobacco در ژاپن هستند. اسم برند برگرفته شده از محل زندگی آقای Richard J.R یعنی Winston-Salem است جایی که وی برای اولین بار کسب و کار خود را آغاز کرد. بر اساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری سیگار وینستون رتبه هفت و 2 درصد از کل فروش سیگار در آمریکا را دارد. که این سهم بازار از سال 2013 افت داشته است، زمانی که تقریباً 4 درصد از سهم بازار را داشت.

تاریخچه

سیگار Winston اولین بار در سال 1954 میلادی توسط شرکت R.J. Reynolds Tobacco Company معرفی شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین برندهای سیگار تبدیل شد. از سال 2001 به بعد سیگار Winston همیشه جزو 10 سیگار برتر آمریکا بوده است، به همراه شعار معروفش «وینستون طعم خوبی دارد مانند یک سیگار». در سال 1966 وینستون رتبه یک پرفروش‌ترین سیگار را کسب کرد تا سال 1972 که سیگار مارلبرو این عنوان را از آن خود کرد.

در سال 1980 میلادی Winston عنوان محبوب‌ترین سیگار در پورتوریکو (Puerto Rico) را به لطف شعار «وینستون و پورتوریکو : هیچ چیز بهتری وجود ندارد» به دست آورد. سپس Winston رتبه 2 بهترین سیگار را کسب کرد عنوانی که توسط شرکت Japan tobacco در خارج از ایالات متحده آمریکا همچنان حفظ می‌شود. درحالی که نسخه آمریکایی این برند به طور پیوسته با کاهش فروش مواجه شده است، تا حدی که در آخرین نظرسنجی سال 2005 به رتبه 6 فروش در آمریکا تنزل پیدا کرد. همچنین این برند به خاطر ادعای خود در سال 1990 «بدون افزودنی» شناخته شده است.

در سال 2014 وینستون قبول کرد تا شرکت Lorillard Tobacco Company را به قیمت 27.4 میلیارد دلار خریداری کند تا نگرانی های محصولات انحصاری را کاهش دهد. همچنین Imperial Tobacco شرکت‌های سیگار Kool، Maverick و Salem را به قیمت 7 میلیارد دلار خریداری نمود.

وینستون

اسپانسری های Winston

Winston در طی سال ها تبلیغات‌گسترده‌ای انجام داده است و در مسابقات و رویداد های مختلف اسپانسر شده است که در لیست زیر به آنها اشاره شده است:

  • از سال 1971 تا 2003 مسابقات اتوموبیل رانی NASCAR که تحت عنوان NASCAR Cup Series شناخته میشد.
  • سال 2005 و 2006 تیم مسابقات موتور سیکلت Ten Kate Racing
  • سال 1982 مسابقات فوتبال جام جهانی FIFA
  • سال 1998 و 1999 مسابقات فرمول یک تیم Williams F1

وینستون و آفریقایی‌ها

در دهه 1970، وینستون به طور خاص اقلیت آفریقایی-آمریکایی را مورد هدف قرار داد، مشابه کاری که کول و نیوپورت در آن زمان انجام دادند. پس از پایان جنگ جهانی دوم، شرکت های دخانیات آمریکایی شروع به کشف بازارهای جدید برای حفظ رونق خود کردند. رشد مهاجرت شهری و درآمد رو به رشد آمریکایی‌های آفریقایی تبار (که در آن زمان «بازار سیاه‌پوست نوظهور» نامیده می‌شد) به شرکت‌های دخانیات چیزی داد که گاهی اوقات «بازار صادرات در خانه» نامیده می‌شود.

وینستون در ایران

سیگار وینستون در ایران عنوان پرفروش‌ترین سیگار را از آن خود کرده است. این سیگار در ایران توسط شرکت تنباکوی Jti ایران تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. سیگار وینستون به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع عالی آن در بین ایرانیان بسیار محبوب و پراستفاده است به حدی که میتوانید این سیگار را در دست اکثر افراد سیگاری جامعه مشاهده کنید. همچنین این سیگار به دلیل پرفروش بودن همیشه تازه بوده و شارژ می‌شود و در اکثر فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. محبوب‌ترین سیگارهای وینستون در ایران تحت عنوان الترا لایت، آبی و قرمز و برخی سیگارهای طعم دار به فروش می‌رسند.

سیگار وینستون را از کجا تهیه کنیم؟

نسخه‌های ایرانی این سیگار به راحتی در فروشگاه‌ها یافت می‌شود و شما می‌توانید به نزدیک ترین مغازه بروید و این سیگار را تهیه نمایید. اما اگر به دنبال نسخه‌های خارجی و تنوع بیشتری از این برند هستید و می‌خواهید از اصل بودن آن مطمئن باشید می‌توانید از فروشگاه 8 سیگار دیدن کنید. با کلیک بر روی این متن میتوانید تمام محصولات برند وینستون را در سایت مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *