برند های سیگار

مدل های سیگار فورمن (Forman) را بیشتر بشناسید

مدل های سیگار فورمن

مدل های سیگار فورمن (Forman) را بیشتر بشناسید

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم، سیگار فورمن (Forman) یک سیگار انگلیسی با کیفیت و پرطرفدار در ایران است که توسط یک شرکت یونانی تولید می گردد. این سیگار در ایران فروش بالایی دارد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این مقاله میخواهیم با مدل های مختلف این سیگار که توسط شرکت یونانی Real Tobacco SA زیر نظر Openmark لندن تولید می شود آشنا شویم و در نهایت تصمیم بگیریم که یکی از این مدل هارا انتخاب کنیم. در مقاله مدل های سیگار فورمن (Forman) را بیشتر بشناسید در کنار شما هستیم تا با انواع مدل های این برند محبوب آشنا شوید.

شرکت Real State Tobacco

انواع مدل های سیگار فورمن (Forman) در دنیا

انواع سیگار های فورمن و مدل های آن در دنیا عبارت است از:

Forman King Size Silver Blue و Forman King Size Silver White

King Size Gold Red و King Size Gold White

Forman Queen Size Gold و Forman Queen Size Silver Black و Forman Queen Size Silver White

Forman Nano Black و Forman Nano Blue و Forman Nano White

Superslim Silver و Superslim White

از بین انواع سیگار های فورمن (Forman) که ذکر شد، فقط مدل های Nano سفید، آبی و مشکی در ایران پرفروش بوده و طرفدار دارند. شما می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید اما نظر شما را به پیشنهاد تیم هشت سیگار جلب می کنیم تا باهم به بررسی بهترین مدل این سیگار پرطرفدار در کشور بپردازیم.

 

پرطرفدار ترین سیگار فورمن (Forman) در ایران

با توجه به بررسی های انجام شده توسط تیم هشت سیگار، سیگار فورمن سفید نانو پرطرفدار ترین سیگار فورمن (Forman) موجود در بازار ایران است. این بدلیل کم بو بودن سیگار، گیرایی بالا با وجود نیکوتین 0.1 و سبک بودن آن و درنهایت بسته بندی خوب و لذت کشیدن این سیگار بوده است.

طبق بررسی های تیم هشت سیگار، مدل های دیگری از جمله سیگار فورمن (Forman) مشکی نقاط ضعفی همچون زود تمام شدن سیگار و پایدار نبودن و یکنواخت نسوختن توتون را دارا بوده اند و این باعث فروش کمتر مدل های دیگر نسبت به مدل سیگار فورمن (Forman) سفید اسلیم یا همان باریک می باشد.

معرفی انواع مدل های سیگار فورمن (Forman)

میخواهید این سیگار را امتحان کنید؟

اگر تابحال سیگار فورمن (Forman) را امتحان نکرده اید و قصد دارید آن را تست کنید، ما قبلا این کار را برای شما انجام داده ایم و بررسی خود را با شما به اشتراک می گذاریم.

پیشنهاد ما سیگار فورمن (Forman) سفید اسلیم می باشد به دلیل:

  1. این سیگار پرفروش است و برای همین همیشه شارژ شده و تازگی دارد
  2. کیفیت توتون بسیار بالایی دارد
  3. کیفیت ساخت بالایی داشته و دارای فیلتر فشرده و فیلتر سوراخ دار میباشد
  4. این سیگار سبک است اما گیرایی و دود مناسبی دارد
  5. قیمت بالایی ندارد و جایگزین سیگارهای بی کیفیت است
  6. استفاده از سیگارهای اورجینال خارجی یعنی شما برای خود ارزش قائل هستید

معرفی انواع مدل های سیگار فورمن (Forman)

سیگار فورمن (Forman) سفید به این راحتی ها تمام نمی شود!

یکی از ویژگی هایی که باعث توجه و تعریف از سیگار فورمن سفید نانو Forman Nano White شده است، دیر سوختن و یکنواخت سوختن این سیگار با توجه به باریک بودن آن است.

این موضوع که شما دقایقی را برای کشیدن یک سیگار با گیرایی بالا و در عین حال سبک صرف کنید و از آن لذت ببرید بسیار مهم است. سیگار های فورمن این لذت و دقایق طولانی تر سیگار کشیدن را به شما هدیه می دهند و همین مسئله یکی از دلایل مهم فروش بالای این سیگار در ایران است.

معرفی انواع مدل های سیگار فورمن (Forman)

فورمن سفید امریکا چه تقاوت هایی دارد؟

سیگار فورمن (Forman) سفید نانو بعلاوه مدل اروپایی آن که در ایران به وفور یافت می شود، یک مدل امریکایی نیز دارد! این مدل در کشور کمیاب است اما اگر کمی بگردید می توانید آن را پیدا کنید.

دلیل اینکه باید یک بار آن را امتحان کنید این است که این مدل سیگار با اینکه تمام ویژگی هایش از جمله نیکوتین و قطران و سایز آن، مشابه با مدل اروپایی آن یعنی سیگار فورمن سفید نانو Forman Nano White می باشد اما تفاوت هایی دارد.ما آن را امتحان کرده ایم. مدل امریکایی سیگار فورمن (Forman) سفید نانو، گیرایی بالاتری دارد، کشیدن آن لذت بخش تر است و پاکت آن تفاوت هایی در طراحی دارد.

 

سیگار فورمن (Forman) را از کجا بخریم؟

بدلیل تولید محصولات غیر اصل سیگارهای خارجی و حتی داخلی، بهتر است سیگار خود را از فروشگاه های قابل اعتماد تهیه کنید. هشت سیگار یکی از فروشگاه های معتبر و پرفروش اینترنتی است که قطعا می تواند انتخاب خوبی برای تهیه سیگار های اورجینال شما باشد. ما هستیم تا شما کیفیت بالا و تازگی را تجربه کنید.

برای خرید انواع سیگارهای اصل برند فورمن می توانید از اینجا اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *