برند های سیگار

شرکت تنباکوی گلبهار (میلانو، موند، کاوالو)

شرکت تنباکوی گلبهار

شرکت تنباکوی گلبهار یکی از برترین تولید کنندگان محصولات تنباکویی، ویپ و پاد می‌باشد. دفتر اصلی این شرکت در دوبی قرار دارد و برندهای مختلف سیگار این شرکت بسیار معروف هستند.

تاریخچه شرکت تنباکوی گلبهار

شرکت تنباکوی گلبهار توسط حاجی آدرو گل حبیبی در سال 1975 تأسیس شد. گروه گلبهار یک شرکت جهانی است که دفتر مرکزی آن در دبی است و متشکل از چندین کسب و کار در بخش‌های مختلف- تنباکو، FMCG، مهمان‌نوازی و املاک و مستغلات است. گلبهار دارای تاسیسات تولیدی در امارات و بیش از چند کشور دیگر به همراه توزیع جهانی می‌باشد. شعار شرکت گلبهار: «دنیایی از بهترین مارک های سیگار که با کمال، طعم و سبک ساخته شده اند»

در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین برندهای شرکت گلبهار میپردازیم.

شرکت تنباکوی گلبهار

میلانو (Milano)

قطعاً یکی از معروف‌ترین برندهای این شرکت برند محبوب و جذاب میلانو می‌باشد. میلانو امروزه جزو محبوب ترین برندهای سیگار طعم دار در جهان و ایران می‌باشد. میلانو محصولات بسیار متنوعی دارد و سیگارهایی در انواع رنگ، طعم و بسته‌بندی تولید می‌کند. از معروف ترین سیگارهای میلانو می‌توان به سیگارهای زیر اشاره کرد:

میلانو شرابی فلزی

میلانو وانیلی فلزی

میلانو شکلاتی فلزی

میلانو توت فرنگی

میلانو قهوه

شرکت تنباکوی گلبهار

موند (Mond)

قطعاً نام این برند گوشتان خورده است و یا آن را در مغازه‌های ایرانی دیده اید. «موند طعم درخشندگی است» این شعار برند موند است. این برند با گسترده‌ترین تنوع در طعم انتخاب شما را بسیار راحت می‌کند. برند موند نیز یکی بهترین برندهای تولید سیگار می‌باشد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برخی از محصولات برند موند:

موند قهوه

موند وانیل

موند آلبالو

شرکت تنباکوی گلبهار

کاوالو (Cavallo)

باز هم نامی آشنا؛ سیگار کاوالو نیز در بازار ایران به راحتی در دسترس است و در هر فروشگاهی یافت می‌شود. برند کاوالو نیز یکی از بهترین برندهای سیگار طعم‌دار می‌باشد. طعم‌های کاوالو از مه کوه‌ها و مناظر زیبا می‌آیند. کاوالو یک برند درجه یک می‌باشد که تجربه خاصی را به شما ارائه می‌کند. برخی از محصولات برند کاوالو:

کاوالو tony frank

کاوالو philippe andre

کاوالو vasily vinteroff

کاوالو gino ferrara

 

کلام آخر

شرکت گلبهار با محصولات جذاب و تنوع در تولید تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات تنباکویی شده است. این شرکت با برندهای جذابی که وارد بازار کرده است فروش بالایی در این زمینه داشته است.

شما ‌می‌توانید برخی از معروف ترین محصولات برند میلانو را از فروشگاه اینترنتی هشت‌سیگار تهیه نمایید. برای مشاهده محصولات برند میلانو در فروشگاه هشت روی کلمه سیگار کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “شرکت تنباکوی گلبهار (میلانو، موند، کاوالو)

  1. اردشیر گنج خانلو گفت:

    سلام بنده مشتری یا بهتر بگم سیگاری هستم و کاولو شکلاتی مصرف میکنم ولی مدت هست که سیگار درست پیچیده نشده و از قسمت فیلتر هوا میده من موفق نشدم با شرکت بخش مشتری تماس بگیرم و این مشکل رو بگم سیگار کالا ی به نسبت گرون هستش نباید که معیوب به دست مشتری برسه …..

    1. هشت سیگار گفت:

      با سلام. بهتره از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

      1. اقتداری گفت:

        سلام آقای گنح خانلو بهتر است از نمونه ایرانی این سیگار با تاریخ بروز استفاده کنید تا با این مشکل مواجه نشید.

      2. محسن گفت:

        سلام عرض ادب.

        میشه بفرمایید فروشگاه معتبر در مشهد کجاست؟
        که با کیفیت عالی و اصلی و تاریخ به روز و با قیمت اصلی خریداری کنیم

        1. هشت سیگار گفت:

          با احترام
          ما فروشگاه اینترنتی هستیم و شعبه و همکاری نداریم دوست گرامی

    2. حسن گفت:

      آقای گنج خانلو تا دلتون بخواد تو بازار ایران سیگار قلابی و داخل خود ایران یا عراق و پاکستان تولید و بسته و بندی میشه هست ، شما از جای دیگه سیگار بخر احتمالا از جایی که میخرین بخاطر سود بیشتر سیگار فیک میارن

  2. پدیده گفت:

    با سلام
    شما سیگار کاوالو سینک هم دارید؟
    اگه موجود دارید چطوری میشه تهیه کرد؟

    1. هشت سیگار گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      خیر. سیگاری که فرمودید موجود نیست ولی در آینده حتماً سیگارهای این برند رو هم موجود می‌کنیم هر چند وقت یکبار به سایت سر بزنید تا از موجودی های جدید مطلع شوید. با تشکر.

  3. ابوالفضل گفت:

    کسی شماره سرپرست یا ویزیتور شرکت موند تو طهران رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *