برند های سیگار

سیگار کمل را بیشتر بشناسید Camel cigarettes

سیگار کمل

حتماً اسم سیگارهای کمل به گوشتان خورده است یا در فروشگاه‌ها به آن برخورد کرده‌اید. در این مقاله میخواهیم بیشتر با این برند جذاب و کلاسیک سیگار آشنا بشیم، با ما همراه باشید.

 

معرفی برند

Camel یک برند آمریکایی سیگار است که در حال حاضر متعلق به شرکت دخانیات R. J. Reynolds در ایالات متحده می‌باشد و توسط شرکت Japan Tobacco در خارج از ایالات متحده مدیریت می‌شود. اکثر سیگارهای Camel کنونی حاوی ترکیبی از تنباکوی ترک و تنباکوی ویرجینیا هستند. به دلیل محبوب شدن برند Camel شهر Winston-Salem به Camel City معروف شد چرا که این برند در این شهر متولد شد.

 

تاریخچه

این برند اولین بار در سال 1913 معرفی شد و همچنان بعد از گذشت یک قرن هنوز این سیگار تولید می‌شود که همین موضوع نشان دهنده قدرت این برند در تولید سیگارهای با کیفیت است. برند کمل در ابتدا سیگارهای خود را به طوری ترکیب می‌کرد که از برندهای معتبر سیگار طعم ملایم‌تری داشته باشد که همین امر باعث محبوبیت آن در بسیاری از مناطق شد. در سال 1999، Japan Tobacco حق مالکیت تولید و فروش برند سیگار Camel را در خارج از ایالات متحده بدست آورد.

تبلیغات جذاب برند Camel

برند کمل در ابتدای کار خود با چالش رو به رو بود و باید بین برندهای برتر سیگار در آن زمان جا باز می‌کرد. همین امر باعث شد که ایده‌‎های تبلیغاتی جذابی را ارائه بدهند که باعث محبوبیت بالای این برند شد. اولین تبلیغ معروف این برند یک بنر تبلیغاتی ساده بود که در آن نوشته بود «شترها در راه هستند».

camels are coming

این تبلیغ برند کمل را بسیار معروف کرد و این همان چیزی بود که یک برند جدید لازم داشت. تبلیغ دومی که برند کمل را معروف‌تر و محبوب‌تر کرد توسط آقای Old Joe ارائه شد. آنها یک شتر را که بار آن سیگار رایگان بود را به سمت شهر روانه کردند. همچنین این برند از شعار «برای یک شتر(سیگار کمل) یک مایل راه می‌رفتم» سال‌ها است که استفاده می‌کند و شعار معروف این برند می‌باشد.

 

مدل‌های سیگار کمل

کمل آبی: معروف ترین مدل سیگار کمل در ایران کمل آبی اورجینال است که طرفدارهای خاص خود را دارد. این سیگار به شما طعم خالص توتون را هدیه می‌کند و بسته بندی جذاب کلاسیک و قدیمی دارد. سیگار کمل آبی کمی سنگین است و گیرایی متوسط دارد نیکوتین این سیگار 0.6 دهم میلی گرم و قطران 6 میلی گرم می‌باشد.

blue camel cigarettes

کمل زرد یا کلاسیک: سیگار کمل زرد رنگ سیگار کلاسیک و اصلی برند کمل می‌باشد که به خاطر حفظ استایل و بسته بندی قدیمی خود بسیار محبوب است. این سیگار دارای فیلتر قرمز رنگ است و یک سیگار سنگین محسوب می‌شود. نیکوتین این سیگار 0.8 میلی گرم و قطران آن 10 میلی گرم می‌باشد.

yellow camel cigarettes

این برند تنوع زیادی در محصولات خود دارد و ما فقط به 2 تا از محبوب ترین مدل‌های آن اشاره کردیم. تیم هشت سیگار همواره در تلاش است که بهترین و تازه‌ترین سیگارها را به دست شما مشتریان عزیز برساند.

دیدگاهی در مورد “سیگار کمل را بیشتر بشناسید Camel cigarettes

  1. یحیی گفت:

    ممنون ، عالی💙

    1. هشت سیگار گفت:

      با احترام
      ممنون از دیدگاه و توجه ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *