سیگار ها

سیگار مناسب برای خانم ها (سبک یا سنگین؟)

سیگار برای خانم ها

جالب است که در کشور ایران بیش از 12 ملیون نفر مصرف کننده سیگار وجود دارد و چندین سال است که جزو خرید های اصلی به شمار میرود و سیگار قدمت زیادی در ایران دارد، البته گفتنی است که به‌ واسطه یونانی ها وارد ایران شد اما سیگار های امروزی در 1312 شمسی وارد کشور ایران شدند. با اینکه سیگار کشیدن از نظر اکثر افراد جامعه یک کار ناپسند و اشتباه است اما همچنان تعداد مصرف کنندگان آن هر روز افزایش پیدا میکند.

اکثر خانم ها در مصرف سیگار علاقه خاصی به سیگار های سبک یا الترا و الترا لایت یا همان خیلی سبک دارند چراکه هم گیرایی کمتری دارد هم آسیب کمتری به آنها وارد میکند. در ادامه این مطلب قصد داریم که بهترین و محبوب ترین سیگار ها برای بانوان را معرفی کنیم.

سیگار مارلبرو

شرکت مارلبرو که حدود 1 قرن قدمت دارد فعالیت خود را به منظور تولید سیگار برای بانوان نیز آغاز کرده است. درحالی که سیگار کشیدن یک عمل مردانه به نظر میرسد این شرکت اقدامات جالبی برای استفاده بانوان از سیگار انجام داد. همچنین فیلتر سیگار های خود را به رنگ قرمز تولید کرد تا هنگام مصرف اثر ماتیک آنها بر روی سیگار مخفی شود. یکی از محصولات مناسب این برند برای بانوان مارلبرو صورتی است که اکثر افراد آن را با نام سیگار دخترانه میشناسند. این سیگار جزو بهترین و محبوب‌ترین سیگارها برای بانوان به شمار میرود.

سیگار برای خانم ها

سیگار پال مال

یک برند قدیمی که سیگار های خود را با رنگ های مشکی، سبز، نارنجی، سفید و آبی تولید میکند که البته نیکوتین آنها نسبت به رنگ‌بندی تغییر میکند. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار هستند. این برند طراحی های جالبی را انجام داده و نسبت به علاقه بانوان محصولات خود را تولید میکند. این سیگار نیز جزو سیگار های مناسب و مشهور برای بانوان به شمار میرود.

سیگار کمل

این برند که محصولات پر طرفداری دارد سیگار های با کیفیت و خوبی را تولید و پخش میکند. این برند از تنباکو های ترکیبی در محصولات خود استفاده میکند و همین ویژگی باعث شده تا جزو پر فروش ترین سیگار های جهان به شمار برود. از محصولات مناسب بانوان این برند میتوان به کمل سفید، کمل آبی اشاره کرد که هم قیمت مناسبی دارند و هم در بین خانم ها محبوبیت خاصی دارند.

سیگار برای خانم ها

سیگار دانهیل

اگر به دنبال یک سیگار لوکس و با کیفیت هستید ما به شما برند دانهیل را پیشنهاد میکنیم. این برند یکی از لوکس‌ترین سیگارها موجود در بازار را تولید میکند که برای استفاده بانوان گزینه بسیار عالی میباشد. تنوع زیاد و زیبایی دانهیل باعث شده که بین خانم ها محبوبیت بالایی پیدا‌ کند و اکثر سلیقه های جامعه را پوشش دهد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند رایحه و طعم منحصر به فرد آن است.

سیگار برای خانم ها

سیگار وینستون

این برند که پرفروش ترین سیگار ایران است قدمت زیادی دارد و سیگار های با کیفیتی را تولید و عرضه میکند. از محصولات سبک این برند میتوان به وینستون الترا، الترا لایت و وینستون اسلیم اشاره کرد. اکثر بانوان از وینستون الترا لایت که دارای نیکوتین 0.5 و قطران 8 است استفاده میکنند. این سیگار نیز میتواند گزینه مناسبی برای بانوان باشد.

 

هشت سیگار در تلاش است تا محصولات با کیفیت و تازه را در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت به دست شما مشتریان ارزشمند برساند، ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *